Du är här: Säffle fibernät / Support & felanmälan

Support & felanmälan

SäKom har inga egna avtalade slutkunder utan har du problem med din tjänst vänder du dig direkt till din tjänsteleverantör.

Klicka på länken för din tjänsteleverantör i listan till höger så kommer du rätt.

Andra frågor

Vi har samlat de vanligaste frågorna under sidan Frågor och svar. (FAQ)

___________________________________________________________________

Driftstörningar

Information kring alla kända driftstörningar publiceras i rutan nedan. Vi försöker uppdatera med information så snart vi kan (med undantag för kvällar och helger).

PÅGÅENDE DRIFTSTÖRNINGAR
Vi har för närvarande inga kända pågående driftstörningar.

 

Upplever du problem med din fiberlänk? Läs mer under Felanmälan rutiner.

Kommentera sidan

Skicka en kommentar till innehållsansvarig.

Kontrollord: G2SK

Sidan uppdaterad den 1 juli 2019

Lämna synpunkt på sidan