Du är här: Säffle fibernät / Support & felanmälan

Support & felanmälan

SäKom har inga egna avtalade slutkunder utan har du problem med din tjänst vänder du dig direkt till din tjänsteleverantör.

Klicka på länken för din tjänsteleverantör i listan till höger så kommer du rätt.

Andra frågor

Vi har samlat de vanligaste frågorna under sidan Frågor och svar. (FAQ)

___________________________________________________________________

Driftstörningar

Information kring alla kända driftstörningar publiceras i rutan nedan. Vi försöker uppdatera med information så snart vi kan (med undantag för kvällar och helger).

PÅGÅENDE DRIFTSTÖRNINGAR
Vi har inga kända driftstörningar för närvarande

PLANERADE DRIFTSTÖRNINGAR
28 JANUARI SMÄRSLID

Tisdagen den 28 januari genomför vi ett serviceavbrott på fibernätet för att åtgärda en stamledning i Smärslid.

 Arbetet startar kl. 07:30 och beräknas vara avslutat senare på kvällen samma dag (vi reserverar oss för eventuella förseningar). Avbrottet kommer drabba samtliga kunder kopplade till Smärslid i landsbygdsnätet. Berörda medlemmar i fiberföreningen meddelas via mail.

 Vi hoppas på din förståelse och gör allt vi kan för att du som kund inte ska påverkas längre än nödvändigt av detta arbete.

 Följ gärna arbetets fortgång via vår facebooksida


TIDIGARE DRIFTSTÖRNINGAR

Tisdagen den 21 januari genomfördes ett större driftavbrott på fibernätet för stärka upp stamledningen i Ingrirud.

Arbetet startade kl. 07:30 21/1 och pågick fram till ca 16:00 22/1. Avbrottet berörde kunder kopplade till norra delarna av Värmlandsbro i landsbygdsnätet. 

Kommentera sidan

Skicka en kommentar till innehållsansvarig.

Kontrollord: XQCS

Sidan uppdaterad den 23 januari 2020

Lämna synpunkt på sidan