Du är här: Säffle fibernät / Support & felanmälan

Support & felanmälan

SäKom har inga egna avtalade slutkunder utan har du problem med din tjänst vänder du dig direkt till din tjänsteleverantör.

Klicka på länken för din tjänsteleverantör i listan till höger så kommer du rätt.

Andra frågor

Vi har samlat de vanligaste frågorna under sidan Frågor och svar. (FAQ)

___________________________________________________________________

Driftstörningar

Information kring alla kända driftstörningar publiceras i rutan nedan. Vi försöker uppdatera med information så snart vi kan (med undantag för kvällar och helger).

PÅGÅENDE DRIFTSTÖRNINGAR
VI har inga kända driftstörningar just nu.
Upplever du problem med din fiberlänk? Läs mer under Felanmälan rutiner.

TIDIGARE DRIFTSTÖRNINGAR
DRIFTAVBROTT SÖDRA ED 2019-10-30 kl 05:30-16:00
Under tidig morgonen onsdag 30/10 drabbades fibernätet av en avplöjd stamledning mellan Säffle tätort och Södra Ed.
Nya stammar är på plats och samtliga kunder bör ha återfått länken. Har du inte  återgfått länken, starta om din tekniska utrustning. Saknar du fortsatt länk efter omstarta, kontakta då kundtjänst på 0533-681110.


PLANERADE DRIFTSTÖRNINGAR
Under vecka 44 kommer det genomföras elarbeten på Forskningsvägen 1 kl 18-02 28,30 och 31 oktober. Ev kan våra kunder uppleva länkbortfall stötvis pga detta elarbete när vår reservkraft tar över. Vi beklagar de omständigheter detta ev. kan skapa.

Kommentera sidan

Skicka en kommentar till innehållsansvarig.

Kontrollord: TQKN

Sidan uppdaterad den 31 oktober 2019

Lämna synpunkt på sidan