Du är här: Start / Säfflebostäder AB / Boinfo / Tjänster & service

Tjänster & service

Fastighetsjour, felanmälan och störningsjour har samma telefonnummer:
054-83 06 70

Fastighetsjour
Vi eftersträvar en så hög servicenivå som möjligt. Därför har vi något som vi kallar för fastighetsjouren. Om olyckan skulle vara framme och det är ett akut ärende, kan Du kontakta vår jour som skickar ut en av våra fastighetsskötare till Dig.

Störningsjour
Om du har stökiga grannar kan det vara bra att prata med grannen själv i första hand, men om det inte hjälper så går det bra att ringa till Störningsjouren. Securitas skickar då ut en väktare för observation så snart de kan. Störningsjouren är tillgänglig efter kontorstid.

På dagarna ringer du direkt till din fastighetsskötare, som hjälper dig snarast
Den hyresgäst som stört och orsakat utryckning av Securitas kommer att debiteras kostnaden för denna.

Fibernät
Fibernät finns i de flesta av Säfflebostäders fastigheter.  Nedan hittar du information om tjänsteutbud för både TV, Internet och IP-telefoni via Säffle fibernät.

Informationsblad tjänsteutbud (pdf)

Vid frågor kontakta leverantören Säffle Kommunikation AB.

Sidan uppdaterad den 9 oktober 2018

Lämna synpunkt på sidan