Bild
Kontakt

Drift, support och felanmälan

Har du problem med din tjänst vänder du dig direkt till din tjänsteleverantör i första hand. Nedan samlar vi planerade och pågående driftstörningar i nätet. Under Frågor och svar hittar du information om de vanligaste frågorna vi har från våra kunder.

Klicka på länken till bredbandswebben.se för att hitta kontaktuppgifter till respektive tjänsteleverantör bredbandswebben.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. för att komma i kontakt med din leverantör för support och felanmälan.

Felanmälan

Du som kund ska alltid kontakta din tjänsteleverantör om du upplever problem med fibernätet.

I formuläret nedan kan du felanmäla din fiberanslutning eller rapportera avvikelser som du upptäckt på fibernätet.

Kundtjänst finns även tillgänglig för felanmälan på:
Bredband@sakom.se
0533-68 11 10
Mån-Tors 08.00- 15.00 (lunchstäng 12.00-13.00)
Fre 08:00-15:00 (lunchhstängt 12.00-13.00).

Till formuläret

Nedan film innehåller självavhjälpningstips vid fel på dina tjänster eller anslutning.

Felanmälan helg

Under helgerna har vår kundtjänst stängt. Kontakta din tjänsteleverantör om du har problem med fibernätet.

Driftstörningar

Information kring alla kända driftstörningar publiceras här nedan. Vi försöker uppdatera med information så snart vi kan (med undantag för kvällar och helger).

AKUTA DRIFTAVBROTT

Just nu har vi inga akuta driftstörningar.

 

PLANERADE DRIFTAVBROTT

Just nu har vi inget planerat servicearbete.

 

Vid ev. frågor om avbrott, kontakta kundtjänst
Tfn: 0533-68 11 10 Epost: bredband@sakom.se

Andra frågor

Vi har samlat de vanligaste frågorna under sidan Frågor och svar. (FAQ)


Kontakt
  • Säffle fibernät - SÄKOM

    Expedition Säffle fibernät

    SÄKOM

    0533-68 11 10

    Forskningsvägen 1, Säffle

Senast uppdaterad • 2024-01-29