Bild
Kontakt

Drift, support och felanmälan

Har du problem med din tjänst vänder du dig direkt till din tjänsteleverantör i första hand. Nedan samlar vi planerade och pågående driftstörningar i nätet. Under Frågor och svar hittar du information om de vanligaste frågorna vi har från våra kunder.

Klicka på länken till bredbandswebben.se för att hitta kontaktuppgifter till respektive tjänsteleverantör bredbandswebben.selänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster för att komma i kontakt med din leverantör för support och felanmälan.

Andra frågor

Vi har samlat de vanligaste frågorna under sidan Frågor och svar. (FAQ)

Driftstörningar

Information kring alla kända driftstörningar publiceras här nedan. Vi försöker uppdatera med information så snart vi kan (med undantag för kvällar och helger).

PLANERNADE AVBROTT

KILA RUD 7 APRIL KL 08-16
Onsdagen den 7 april genomför vi ett driftavbrott på
fibernätet i Kila-Rud med anlednings av utvidgning. Arbetet startar kl. 08:00 och beräknas avslutat senare samma dag, ca 16:00(vi reserverar oss för ev. förseningar).

Avbrottet innebär att 11st fastighetsägare kommer sakna
uppkoppling under arbetets fortgång. Vi kommer koppla in
kunder löpande. Berörda fastighetsägare meddelas per brev.

Vid ev frågor om avbrottet, kontakta vår kundtjänst
Tfn: 0533-68 11 10 Epost: bredband@sakom.se. Följ gärna arbetets fortgång via vår facebooksida

Felanmälan

I formuläret nedan kan du felanmäla din fiberanslutning eller rapportera avvikelser som du upptäckt på fibernätet. Klicka på "+Nytt ärende" för att skicka in en felanmälan till oss.
Kundtjänst finns även tillgänglig för felanmälan på telefon Må-Fredag 08.00- 15.00, 0533-68 11 10.



Kontakt
  • Säffle fibernät - SÄKOM

    Expedition Säffle fibernät

    SÄKOM

    0533-68 11 10

    Hamngatan 4 B, Säffle

Senast uppdaterad • 2021-03-29