Bild
Kontakt

Drift, support och felanmälan

Har du problem med din tjänst vänder du dig direkt till din tjänsteleverantör i första hand. Nedan samlar vi planerade och pågående driftstörningar i nätet. Under Frågor och svar hittar du information om de vanligaste frågorna vi har från våra kunder.

Klicka på länken till bredbandswebben.se för att hitta kontaktuppgifter till respektive tjänsteleverantör bredbandswebben.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. för att komma i kontakt med din leverantör för support och felanmälan.

Felanmälan

Du som kund ska alltid kontakta din tjänsteleverantör om du upplever problem med fibernätet.

I formuläret nedan kan du felanmäla din fiberanslutning eller rapportera avvikelser som du upptäckt på fibernätet.


Kundtjänst finns även tillgänglig för felanmälan på: 0533-68 11 10
Mån-Fre 08.00- 15.00,

Till formuläret

Felanmälan helg

Under helgerna har vår kundtjänst stängt. Kontakta din tjänsteleverantör om du har problem med fibernätet.

Driftstörningar

Information kring alla kända driftstörningar publiceras här nedan. Vi försöker uppdatera med information så snart vi kan (med undantag för kvällar och helger).

Pågående avbrott

Vi har för närvarande inga pågående avbrott

PLANERADE AVBROTT

Stamledningen till Kålsäter 3 oktober

Avbrottet innebär att du som fastighetsägare kommer sakna uppkoppling under arbetets fortgång, vilket beräknas till kl. 00.01-16.00 den 3 oktober. Vi kommer koppla in kunder löpande. Efter avbrottet kan du ev. behöva starta om din tekniska utrustning för att få dina tjänster att fungera igen.

Vi hoppas på din förståelse och gör allt vi kan för att du som kund inte ska påverkas längre än nödvändigt av detta arbete.

Andra frågor

Vi har samlat de vanligaste frågorna under sidan Frågor och svar. (FAQ)

Kontakt
  • Säffle fibernät - SÄKOM

    Expedition Säffle fibernät

    SÄKOM

    0533-68 11 10

    Forskningsvägen 1, Säffle

Senast uppdaterad • 2022-09-15